Nyheter!

Nestor släpper debutalbumet idag. Ett fantastisk debutalbum där "These days" snabbt vuxit till en favoritlåt. Sedan tidigare har vi fått lyssna till "On the run", "Tomorrow"(feat Samantha Fox) och "1989". Vad tycker ni? Har vi årets bästa album i "Nestor-Kids in a ghost town"? Plattan finns att köpa via ginza. Själv inväntar jag vinylen som sägs...